tisdag 24 februari 2009

solen skiner o jag e sjuk igen :(

när man vaknar av att solen skiner blir man ju genast lite gladare, hade varit skönt o gå en promenad men vovven i detta soliga väder :D men vet inte om jag orkar för har fått ont i halsen nu med :( hoppas bara det inte blir halsfluss av det.
vill inte vara sjuk mer.

e ju trött hela tiden, även när jag var frisk så, så vatt jga ju inte helt 100 i kroppen ändå. var ju trött o orkade inte så mycket eftetr att legat pall 1 vecka.
men så tro man att man e frisk o e ute o så, men så kommer detta nu då :(

ska se om jag palla gå ner i tvättstugan o se om det finns en tvätt tid i dag. min lillebror e ju sååå klumpig haha spillt cola på sin vita tröja.

1 kommentar:

  1. Har försökt kommentera din blogg men det står bara error se om detta kommer fram då..
    Trivs du med din blogg ?

    SvaraRadera