måndag 2 mars 2009

frisk nu i alla fall :P

fan vilken huvudvärk man kan ha då o mår illa med :( hoppas det går över snart.

fast annars e jag i alla fall frisk nu :P bara lite förkyning kvar men det kan man ju ta.

sutitt framför dator i typ 2 timmar o försökt o få min kamera att funka till vista men det verkar inte som att det gör det, har en för gammal kamera för att det ska funka i vista :( har fan inte råd med en ny heller. så de får bli ett senare problem.
får inskaffa mig ett usb minne o sen åka hem till päronen o lägga in bilderna från kameran i deras dator o över till ett usb minne så kan jag ju få dom i min data sen.

längtar till helgen då madde o chippen ska komma o hälsa på :) var ett bra tag sen nu man träffade dom. ska bli riktigt skoj o träffa dom. o tro kenzo bli glad av o få träffa chippen med :P 1 av 2 hanhundar han verkligen funkar med :D

annars e ju kenzo hanaggresiv, men chippen tycker han om :D dom kan man lämna utan man behöver oroa sig för att det ska slita varandra i stycken.

ska kanske in till stan i veckan med o träffa malin o mogge :D hoppas det blir av. var ett par år sen man såg dom så ser fram i mot o få träffa dom. har haft mycket roligt i hop med dom :D o hoppas det blir mer av det :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar