fredag 13 mars 2009

då var det fredag i dag :P har inte hänt så mycket i dag förutom att jag var o klippte mig vil halv 10, blev väl si så där. men men det duger haha

sen la jag mig en stund i gen när jag kom hem för var såååå trött.
för jag hade inte mobilen på ljudlös för en gång skull som jag alltid har annars. så fan så e det alltid någon som messat mitt i natten men det e det inte annars haha

åkte hem till mamma o pappa på eftermiddagen o tvingade mamma att färga mitt hår :P haha hon ville inte men hade inte så mycket till val haha men hon gjorde det efter många om o men haha.

nu sitter man här o börjar bli lite trött så ska snart krypa ner i sängen o glo på tv tills jag somnar haha.

ska på 25:års fest i morgon :P ska bli kul. har bestämmt mig att gå på den.
hoppas jag få det kul fast jag inte känner någon där typ.

uppdatera på söndag hur det gick :D

ha en trevlig helg ni som läser, det ska jag ha :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar