torsdag 12 mars 2009

altid svårt att komma på en rubrik haha

i tisdags ringde lotta mig o frågade om jag ville följa med till Stjärnås djur och fjäder. så det följde jag med på :P det var kul där. alla dessa fåglar o arter :S kommer inte ihåg änns hälften asså.
det fanns många fina o coola fåglar där asså fast de hade annat där med, som möss, rottor, lite fiskar, kaniner m.m. många fåglar man aldrig sett förut.
men jag, mamma o andreas ska åka dit en dag. de blev lite nyfikna när jag berättade om stället :D
jag åker gärna dit igen.

i morgon ska jag klippa mig :D ska ska bli nice, börjar tröttna på mitt låååånga hår.
vill färga det med men det har jag inte råd att göra hos frissan, så får hitta någon som kan göra det på mig.

på lördag e man bjuden på 25:års fest men vet inte om jag ska gå. känner ju typ ingen där. har typ inget att ha på mig heller :( o sen e det ju detta med min blyghet med det e ganslka jobbigt. har ju svårt att ta kontakt med folk. så börja ingen o snacka med mig så kommer jag nog bara stå där i ett hörn o se dum ut haha

men men vi får se hur det blir med det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar