tisdag 24 mars 2009

borta bra men hemma bäst

fredags hämtade madde mig o sen åkte vi till mc i växjö o käkade. körde drive in o fan vilken tid det tog för att vi skulle få våran mat, men den kom till slut. efter det åkte vi hem till hennes föräldrar o hämtade en luftmadrass som jag skulle sova på.
vilka finesser det finns nu mera haha tryckte in en sladd i väggen så blåste den upp av sig självt. en dubbelmadrass med så man har ju mycket plats o sova på :P inte så obekväm heller. går faktiskt ganska bra o sova i den :P
sen åkte vi hem till madde i hestra o tog det lugnt o kollade på johan glans film.
vatt ju hemma ganska sent så gjorde inte så mycket den kvällen.

lördagen gick vi en promenad på ca 2 tim med hundarna, gick runt sjön. väldigt mysig runda faktiskt :D sen åkte vi åter hem till hennes föräldrar en sväng. medans vi ändå var ute o åkte så tog vi först en sväng till catarina o snackade med henne en stund sedan tog vi också en sväng till sylvia där fastnade en bra stund haha myckeet o prata om. men kul o träffa dom igen, får ju passa på när man ändå är i krokarna :P
sen var den lödagen nästan slut. köpte pizza o kollade på film o bara tog det lugnt.

söndagen hände det inte så mycket. tog det mest lugnt hela dagen men åkte till smålandsstenar o kollade vart brukshundsklubben låg då madde ska gå på kurs där med chippen sen.

måndag böjade madde o jobba igen så satt här själv. gick en liten promenad med hundarna o sen var jag snäll o diska, damsuga o lagade mat tills madde slutat jobbet.
sen på kvällen gick vi långpromenad med hundarna. sen på kvällen vatt det soffan framför tv.

i dag var jag så trött så orkade inte med så mycket i dag. fattar inte varför jag har vatt så jävla slut i dag. känner inte att jag vill nått just nu :( men mår inte så bra för tillfället :( hoppas det går över snart. tänker inte gå in på det varför.

men fattar inte varför det ska finnas fördommar hela tiden.
allt verkar bara handla om utseende nu mera. har man inte det med sig så har man inget o hämta. så killar lägger jag ner tillsvidare. tills någon kille kan bevisa att så e det inte fast rätt skönt o vara singel o slippa allt. så dom står inte högt i mina ögon just nu. förstår inte hur dom tänker men verkar bara tänka med det lilla huvudet.
man har redan dåligt självförtoende som det e då e det ju inte bättre att någon e elak o gör saken värre. tänker inte gå in på vad som har hänt eller varför. känns inte som att jag vill dela med mig om det här. känner att det e ganska pinsamt.

åker hem på torsdag här i från. kul o träffa madde o chippen i alla fall men ska ändå bli skönt o komma hem med. borta bra men hemma bäst

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar