onsdag 4 mars 2009

inte min dag i dag

jag o datorer går fan inte i hop asså. först får jag inte i gång 3G så får sitta på gprs :S segt satan men e ju ute hos mina föräldrar i skogen med. så ska man logga in på msn men ne då då slängs jag ut o håller på så. så starta om datorn säker 3 ggr o det har krabbat för mig hur mycket som hellst. så nu har jag fått vara inloggad en stund men dröjer nog inte försen jag blir utloggad igen.

här om dagen satt jag typ vad datorn i 2 timmar o försökte få kameran o fjärrhjälp att funka men det gick inte. sen i kväll av en slump testade min lillebror o skicka fjärrhjälp till mig o det funkarde. fattar lixom inte hur detta kommer sig.
satt i lessebo men 3G täckning o datan funkade som den skulle.
i dag när inget alls går som jag vill o sitter med gprs då jävla kan det funka.
hatar datorer asså.

i morgon ska jag in till växjö o träffa malin w, det ska bli skoj :P
var ju ett par år sen nu man såg henne. inte så mycket vi får träffas men visst det e bättre än inget alls :P

borstade mammas o pappas hund i dag (keeshond som min) en lurvig en haha
fick i hop en hel icakasse full men päls när jag var klar med han haha. om man bara ser påsen med päls i skulle man kunna tro att det inte fanns någon päls på hunden kvar haha men jag lova det gör det.

ska fixa mig ett usb minne snart med så jag kan få in lite bilder här med. lite tråkigt med bara text.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar