tisdag 7 april 2009

jaha då var man ett år äldre nu då

åkte in till stan tidigt i dag med pappa. han körde mig till lotta. var ju ett tag sen man träffade henne så jag åkte dit i dag. det var trevligt. dom bjöd på tårta :P o det var mummsigt. fast dock ingen bra frukost som det nu blev då va haha
men men man kan ju inte vara nyttig hela tiden :P haha men det var kul o träffa lotta o jessi i alla fall :P fast åkte ju hem med pappa igen så sitter nu ute hos päronen

känns skönt o inte ha en massa kalas o så. pallar inte med sånt jippo o inte just nu i alla fall när det e som det e.
måste säga att jag e väldigt förvånad över hur vissa kan glöma bort änns födelsedag. känns ju mindre kul. fast lägger inte så mycket energi på det men ändå tråkigt att bli bortglömd av dom som står en nära eller ja ganska nära :( begär inga presenter eller nått men ett mess där det står grattis tycker jag inte e för mycket begärt.
folk som jag minst förväntade eller inte förväntade alls hörde av sig o sa grattis antingen via sms eller facebook. men har blivit van o bli bortglömd nu. finns en person som har glömt mig 3:de året i rad nu som ändå står en jätte nära. men tänker inte nämna några namn.

men men skiter i vilket för har andra saker som e viktigare o bry sig om.

annars händer det inte så mycket just nu. eller ja jo det händer saker så sätt men inget jag vill skriva om här för det e inget roligt o inget jag vill att alla ska veta.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar