söndag 12 april 2009

nu med bilder med :P


i går var lida gavelli o hälsade på eller ja nu heter hon leah. men i alla fall hon var här i går o det var kul o träffa henne :P var ju ganska länge sen vi träffades sist.
hon hjälpte mig med programet till kameran då jag inte fått det till o funka. men det gjorde hon så nu kan jag äntligen lägga in bilderna i datorn :P tack för hjälpen leah :D så nu kan jag lägga in nya bilder här i bloggen med :P o

leah tog lite bider på lady o kenzo med hennes kamera :P svårt o fotta kenzo för han vill gärna inte titta in i kameran. han tittar gärna bort o då vrider han hela huvuder åt sidan o neråt. han tycker inte det e så kul att vara med på kort. då e lady lite lättare att ta kort på :P så denna bilde e tagen av leah :P
annars hände det inte så mycket mer i går än så än det gamla vanliga med promenader o så vidare.

i dag har har jag tagit en promenad med vovvarna. det går jätte bra o ha lady här. hon verkar trivas. äter som en häst gör hon med :P haha. o nu ligger kenzo på golvet o sover o lady i soffan o sover. trötta efter dagens promenad :P stannade till hos nina med o snackade lite o så hundarna fick dricka lite med.
kenzo blir ju sååå varm så fort när det e varmt ute. så han blir törstig fort.

men det e skönt o gå promenader nu när det e så fint väder o hundarna älskar att vara ute med. men nu blir det bara att softa i kväll framför tv med vovvarna :P

3 kommentarer:

  1. Tack för jag fick titta förbi, och himla bra du fick igång pogramet sen :)

    SvaraRadera
  2. du e alltid välkommen :P men det var ju med mycket av din hjälp med :P

    SvaraRadera
  3. åhh vilken fin bild på vovvarna.. saknar dig vännen.. //Madde

    SvaraRadera