fredag 17 april 2009



lämnade lady i dag för kunde inte lämna henne själv hemma. lite tråkigt för tycker verkligen om den hunden. så känns lite tomt nu utan henne. o tomt i sängen med så hon sov där hos mig. kenzo o lady funkade sååååå bra i hop med :P

men har fått en fågel nu. en hona. fast vet inte vad jag ska döpa henne till. någon som har ett förslag?

ska börja praktik på måndag ute på brukshundsklubben. ska måla o lite sånt där ute. o frågade om jag fick ta med mig hunden o det var inga problem alls :P
så nu blir det mer motion för han med då vi cyklar fram o tillbaka dit :P
så det kommer han nog tycka om kenzo o få följa med mig. har ju lite problem o lämna han själv hemma med i bland. inte alltid han acceptera det heller :( men så i bland så säger han inget alls.
när jag bodde i reftele så var det inga problem o lämna han hemma alls men här e han inte så förtjust i det.

men men så kan det vara i bland.

1 kommentar:

  1. Lycka till, kul att göra något.
    Skulle vilja börja på hund dagiset dom startat här men får se tror inte dom tar in några fler.Och du vet hur försäkringskassan är =/ med praktiker som man själv väljer

    SvaraRadera