måndag 20 april 2009

helt slut :P

helgen var rätt lugn. tvättade en stor hög med tvätt i lördags och mina arbetskläder.

söndags storstädade jag lgh o mublerade on lite. så nu ser det lite större ut o lite mer plats :P

i dag började jag praktisera ute på brukshundsklubben. ska måla o lite så där ute.
så fick börja med att skrapa det som sedan ska målas. o det behövs verkligen. långt i från färdig men kommit en liten bit.
kenzo fick följa med mig ut o det kommer han få fortsätta att göra.
det gick bra att cykla med han fast tog det ganska lugnt för hans skull :P
han såg ett par hundar där ute så det e ju bra träning för han med då han gärna skäller på dom. men kanske han lär sig att man kan vara tyst endå när det ändå pasera en del hundar där.
så tro han e ganska trött nu med :P

tänkte jag skulle tagit en bild på han där ute men glömde det så det blir ingen bild på han i dag.

har ont i hela kroppen o händer. känns att man inte e van o arbeta så haha
men tur att det e fint väder i alla fall o inte regnar för då e det ju inge kul o vara där ute haha men men det kommer nog o hända det med.

ne nu ska jag lägga mig o glo på tv en stund :P

1 kommentar:

  1. Hoppas det går bra på praktiken. Motion får du väl genom cykla dit. hur långt är det? jobbar du 7-4?Kram

    SvaraRadera